Friday, August 5, 2011

Happy Birthday My Dear !

hari ini ana sangat bahagia lah. ana terasa bagai dunia ini ana yang funya lah. weewitt ^^
haiii senangnya dalam hatii,
kalau boleh kawen segera,
seperti duniaa, ana yang funyaaaaaaa............
-P.Ramlee : Madu Tiga-

kebahagiaan ni seolah-olah macam aku lak yang nak sambut hari lahir. padahal birthday aku lambat lagi. =.="
mungkin inikah yang dinamakan cinta,
hati gembira rasa bila kau kata cinta
siang yang suram kini menjadi ceria,
hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagiaaaaa................
-Akim-Inilah Cinta-

sebenarnya dari siang tadi aku cam serba tak kena. semua menda yang aku buat, semua macam disaster gilaaa ! masak sambal terlebih letak asam. bawak pinggan, boleh jatuh pecah berderai retak seribu sampai terpelanting serpihan kaca masuk bilik (aku pun heran gak sebenarnya padahal jatuh kat luar bilik n pintu bertutup rapat. cano tah boleh masuk sampai ke dalam bilik =.=") n macam-macam hal lagi lahh yang jadi T____T

ohh, tolong jangan cakap aku terangau terlebih ka hapa, kang ada jugak yang kena sekeh. grr. *kaberline* cam moody gak lah aku lepas jadi macam tu. dah la dah dekat time berbuka pulak kan. gelisah gabra semua ada. tapi hakikatnyaaaa, tulah diaa nak habaq mai. lepas dengar suara romantik My Dear tadi, terus kembang kuncup hati mak nih nak oii. berbunga-bungaa rasa. macam iklan sabun pencuci Daia tuu pon ada. kehkeh

sambil menunggu My Dear balik keje + kena ambush ngan member-member dia, sempat jugak aku hapdet entri ni kann. so sempena hari yang bahagiaa ini saya ingin mengucapkan selamat berpuasaa kepada My Dear saya(sorry takleh reveal nama kat belog). ehhh, macam salahh wish je. kehkeh. okeh, dengan ini saya mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR KE-21 SAYANG ! I LOVE YOU ! terimalah kek yang comel ini sebagai hadiah hari jadi. makan kenyang2 tauu. kihkih ;P *hadiah sebenar sila tuntut kemudian*


agak sedih sebenarnya, sebab plan nak celebrate birthday My Dear masa date kelima(24th july) kami setelah enam tahun kapel, hancuss T___T gile tak gile la kann. orang lain kalau enam tahun kapel tuuu dah tak terkiraa berapa kali diorg date. tapi kitorang? hee PJJ tuu. apapun, kami lagi bahagiaa macam ni. ^__^

plan asal nak g celebrate dua orang bakal birthday boy kat secret recipe iaitu Mr.Ahmad (birthday 25th july) n My Dear (5th ogos). Mr.Ahmad tu bf my bff ever, Adliyanti tapi sayangnyaa, plan tu tak jadi. sebab kedai Secret Recipe tu bukak lambat =.="

fyi, four of us came from the same school. yeahh. antara pasangan-pasangan dari sekolah yang bertahan setakat ini. wee :P kebetulan on 23rd july tu kami ada organize event kat sekolah. so, time tulahh nak jumpa balik kawan-kawan yang dah lama gilaaa tak jumpa. termasuklah jumpa My Dear saya sekali. ngee.

on 24th july tuu kann, tersangat banyaklah dugaan yang terjadi hari tu. tapi,apapun, itulah hari yang sangat bermakna for both couples. ^______________^

four of us : Mr.Ahmad, Yan, Me n Mr.H
tolong jangan fokus pada ketinggian =.="


notakaki : okeh, selesai sudah sesi berjiwangan. sapa nak muntah sila berlari cari mangkuk jamban segera. aku pesan, berlari cari mangkuk jamban sahaja. bukan suruh kau tiru poah yang kencing berlari tuu =.=" #ML Sepah. *kasi chance gua hapdet jiwang sekali sekala, tak salahhhh kan? ;p

tak lupa jugak, Happy Birthday Syarni ! kembar birthday dengan My Dear saya. semoga berbahagiaaa dgn Ayip. hee ^^ (ni pon kapel dari sekolah jugak tapi diorang tak dapat join event tu)

last but not least, a big special thanks to my bff ever, Adliyanti ! sayang hang sangat Yan ! ^__^

sekian.

thanks for reading. kalau suka, boleh like. sila datang lagi ^_^



12 kritikan membina:

Huda Luna said... reply

muntahhh

Miss S.F.S said... reply

jangan risau Husna aku konpem x muntah ;D

THANS FOR THE WISHES XD

Fatin Syahira said... reply

fiwit! sakan senior-senior noh hehe.
semoga ke jinjang pelamin sis :)

aleen aiden said... reply

hepi beday kpd hencek bf budak tembam neh..nak panggil encik muchuk jugak macam xkene gaya pulak.muahaha :P

adlina adliyanti said... reply

;))..

NaF said... reply

HAHAHA. jiwangggg! :PP
selamat hari lahir kak! hahaha
smoga berbahgia selalu. taw? (:

Husna Lana said... reply

@Huda Luna
silakan =.="

Husna Lana said... reply

@Miss S.F.S
yay ! haha ;D

welcome syarni ^^

Husna Lana said... reply

@Fatin Syahira
hehe. aminn ^^
tengs junior ! ;D

Husna Lana said... reply

@aleen aiden
ahaha tengs akak gojes ! auww ;D

Husna Lana said... reply

@adlina adliyanti
yan ! hehe tengs yannnnnnn ! ^__^

Husna Lana said... reply

@NaF
alaaa, kasi chance sekali skala tak salahh kan? kuikui. masehhh la wish. ngee. insyaAllah. awak ngn spawn pun sama hokeh? ^^