Saturday, March 26, 2011

bloglist pemburu mawar hitam :)


pemburu mawar hitam di translate daripada domainnya www.blackrosehunter.com atau nama blognya Blackrose. si Blackrose ni seorang lelaki maskulin yang normal ok ! taff lagi youu. player rugbi lagi. kenapa rose? kenapa blackrose? jeng jeng jeng. rahsiaaaa~ 

hehehe. alamak. ok ok. aku bagitau kenapa mawar hitam. bukan mawar pink. bukan mawar merah. bukan mawar putih. haa kalau mawar merah, pink, putih dll kan sinonim dengan perempuan. kang tak pasal-pasal kawan aku yang taff ni dikatakan jambu pulak. kan tak sheshuwaii sesuai gitu. ye dak? ehehe ;P

eh sesuka hati jantung paru-paru aku je mereka-reka cerita sejarah nama blackrose ni. kau orang jangan percaya bulat-bulat ye. aku tipu aje. kalau nak percaya pun, percaya bujur-bujur cukup. ok? nak tau kenapa, pegi tanya tuan punya blog sendiri okeh.

dengan ini aku sengaja nak menggedikkan diri untuk join bloglist si Blackrose ini. boleh tak? boleh tak? alaaa pelishhh pelishhh? *cukup gedik tak?*

kejap lagi mesti si Blackrose ni marah aku. aduhh mampuss. hee ampunn sifu. ya ampunnnnn.

blog Blackrose ni sangat sesuai dibaca untuk mereka yang mementingkan kesihatan. apa yang buat aku kagum ngan si Mawar Hitam ni sebab blog dia mostly cerita pasal healthy n banyak jugak info-info baru yang boleh kita tau. benda yang aku tak pernah amek tau pun sebelum ni, sekarang dah tau jugak sikit-sikit. apa yang aku tak pernah peduli pun sebelum ni berkaitan kesihatan, sekarang aku sedang cuba untuk amek peduli. hee. yang aku kagumnya sebab.. sebab.. sebab si Blackrose ni budak GEOLOGI yang sepatutnya mengkaji batu bata batu permata. bukannya budak MEDIC atau Sains Kesihatan yang mengkaji penyakit-penyakit orang. ohh aku kagum sebab beliau sangat rajin membaca ! kalau aku lah yang membaca, sah aku buat bantal je buku-buku tebal pasal kesihatan-kesihatan tu. keh keh keh :D

fyi jugaklah kann, si Blackrose ni tak pernah belajar subjek Biologi pun masa kat sekolah dulu. dulu kami sama-sama galas beg Rotring yang cantik tu pergi lab. tapi demi minat dan kerana minatlah si Blackrose ni rajin mencari maklumat mengenai kesihatan setiap hari. nak tahu kenapa? sebab masyarakat kita sekarang ni sangatlah kurang menjaga dan mementingkan kesihatan. *erk, terasa !* sebab tu lahh si Blackrose ni rajin membaca dan menyalurkan maklumat kepada orang ramai agar masyarakat boleh jadi lebih prihatin terhadap kesihatan. wah ! syabas beteii sahabatku ! ^_^

eh apesal panjang pulak entri aku? asalnya nak join bloglist Blackrose je. sekali terbuat review daaa~

haha aku memang suka taip panjang-panjang kan. almaklumlah dah lama tak hapdet blog. *cehh alasan samaaa je selaluu. haha*

so mari kita serbu blog Blackrose ni sekarangggggggg ! anda pasti tidak akan rugi membacanya. *promosi*

sekian.


4 comments:

Admin said...

anda di tag..


Blackrose's latest entry: "OdahOne Giveaway | Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya"

:: cikNuurul :: said...

wah3,.nsib dri sndri dh sedo tertaip pnjg2 ek hnye nk mnjoinkn bloglist,.ekkekek,.

Husna Lana said...

@blackrosehunter
haha masehh tag. kalau rajin aku join yaw :D

Husna Lana said...

@**::CIKNUURUL::**
hahaha tu lahh pasal. sib baik member sendiri. kalau org yg tak kenal buat maluu je. kuikuikui :D

Kembali

Pabila diri semakin dewasa, Pabila banyak perkara perlu diutama, Pabila masa mencemburui dunia, Pabila jiwa tak sentiasa muda, Pabil...