usah difikirkan hal itu !

jangan fikir, jangan fikir, jangan fikir ! okeh fullstop ! kau cakap je jangan, nanti kau fikir jugak. isk !

susahkan nak buang sesuatu dari fikiran sendiri? kan bagus kalau boleh delete memori dalam paleotak nih sama macam delete memori dalam laptop.

ohh terasa nak hantok kepala kat dinding supaya berjaya menghilangkan ingatan sekejap. sekejap je. takmau lama-lama pun. sebentaaaar aja ! pelishhh pelishhh (*_*)

agak-agak cara tu berkesan tak untuk dipraktikkan sekarang? 

grr. aku dengar ada suara kambeng cakap, "alah, hantok jelah kepala tu kalau nak sangat. itu pun nak kecoh ke?!"

ok fine. tenkiu kambeng ! anda memang best sebab sangat memahami.

notakaki : sapa boleh bagi moral stori cerita ni aku kasi hadiah.

sekian.

Comments

Muhsin Aminudin said…
back to basic. mengadu padanya
Husna Lana said…
@Muhsin Aminudin
tengs muhsin ! terharu aku baca komen ko ^___^
Jannah Miho said…
moral of da stori: jangan denga cakap kambeng :D

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#6 resipi : Biskut Almond London

#1 resipi : cornflakes madu