Monday, March 14, 2011

usah difikirkan hal itu !

jangan fikir, jangan fikir, jangan fikir ! okeh fullstop ! kau cakap je jangan, nanti kau fikir jugak. isk !

susahkan nak buang sesuatu dari fikiran sendiri? kan bagus kalau boleh delete memori dalam paleotak nih sama macam delete memori dalam laptop.

ohh terasa nak hantok kepala kat dinding supaya berjaya menghilangkan ingatan sekejap. sekejap je. takmau lama-lama pun. sebentaaaar aja ! pelishhh pelishhh (*_*)

agak-agak cara tu berkesan tak untuk dipraktikkan sekarang? 

grr. aku dengar ada suara kambeng cakap, "alah, hantok jelah kepala tu kalau nak sangat. itu pun nak kecoh ke?!"

ok fine. tenkiu kambeng ! anda memang best sebab sangat memahami.

notakaki : sapa boleh bagi moral stori cerita ni aku kasi hadiah.

sekian.

4 comments:

Anonymous said...

back to basic. mengadu padanya

Husna Lana said...

@Muhsin Aminudin
tengs muhsin ! terharu aku baca komen ko ^___^

Jannah Miho said...

moral of da stori: jangan denga cakap kambeng :D

Husna Lana said...

@Jannah Miho
em, boleh diterima :)

Kembali

Pabila diri semakin dewasa, Pabila banyak perkara perlu diutama, Pabila masa mencemburui dunia, Pabila jiwa tak sentiasa muda, Pabil...