tolong pahamkan aku !

sangat-sangat tak paham ! sapa-sapa boleh tolong pahamkan aku tak? aku benar-benar tak paham. sapa boleh tolongkan pahamkan aku yang tak paham nih? memang susah nak dipahamkan lah ! orang yang dah pernah paham pun jadi tak paham sekarang. apesal la susah sangat nak paham ! padahal benda senang je untuk dipahamkan. ishh tak pahamlah aku macam ni. kalau aku sendiri tak paham, macam mana aku nak memahamkan kau orang pasal entri yang tak paham ni kan? mungkin apabila tiada pemahaman, inilah yang terjadi. so marilah kita saling memahami antara satu sama lain. aiceh.

so daripada dok serabutperut fikir perkara yang tak kan kau paham buat masa nih, lebih baik kau layann kartun Sin Chan. ohh comelnya Himawari. mata bersinar-sinar.

sesungguhnya sesuatu yang kita tak paham itulah terkandung seribu satu maksud dan pengajaran yang tersirat. mungkin hari ni kita tak nampak keindahan disebalik sesuatu perkara itu namun suatu hari nanti kita pasti akan temui jawapannya juga. pada ketika itu, barulah kita mengerti dan faham erti sebenar kenapa perkara tersebut pernah terjadi suatu masa dahulu. aku suka quote ni,
Everything Happens For Reasons

sekian.

Comments

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#6 resipi : Biskut Almond London

#1 resipi : cornflakes madu