Miss Malaysia Pahang 2010. what the?

sapa belum pernah tengok, silalah kelik butang play. sapa yang sudah tengok, kalau nak cuci mata lagi sekali pun takpa. takda sapa nak halang punn. itu pun kalau kau berselera lahh. =.="

 

sudah tonton? okeh mari geleng kepala ramai-ramai tengok video nih sambil beristighfar. apa nak jadi lah ngan negara kita sekarang. aku malas nak komen lebih-lebih. kang jadi isu lain pulak. =.="

btw, aku salut la sama diorang. 99% sukses bertukar jadi perempuan. cun melecun habis ! kalah pompuan melayu terakhir. cuma, yang lagi 1% tuuuu, *ehem ehem* kau berdehem banyak kali punn suara jantan kau takleh berubah la der. rawr. yang tu tak dapek den nak nolongnya heh. =.="

"terima kasih kepada semua kawan-kawan, mak dan ayah saya, adik beradik saya dan juga SUAMI TERCINTA saya kerana menyokong saya bla bla bla~" 
*okeh gay-gay kat luar sana sila pengsan yah sebab ratu cantik nih dah bersuami. melepas uolsss !*

actually aku baru tahu pasal kewujudan pertandingan macam ni. tersebar kat facebook hari rabu lepas. so apa lagi, akibat inkuiri terlebih, aku pergi google n carik kat youtube video-video yang berkaitan. bukan sebab terujaa sampai aku gigih nak menonton video-video camnih, tapi sebab aku nak tahu sejak bila wujud pertandingan macam nih !

hasilnya, aku jumpa video ini dan pelbagai lagi video yang menarik yang boleh anda tonton. err, menarik ke? =.="

sebenarnya, pertandingan ni dah lama wujud n mungkin secara underground sahaja. tapi sekarang? seolah-olah dah diluluskan oleh kerajaan pulak ! benarlah tanda-tanda kiamat itu sudah semakin jelas. daripada kita (err aku sekali lah tuu ) dok buang masa layan video bapok yang tak berfaedah tu, lebih baik lah kita renung kembali kelemahan diri sendiri serta mengisafi kesalahan dan dosa-dosa yang pernah kita lakukan sepanjang hayat kita hingga kini. sama-samalah kita perbaiki diri sendiri. semoga kita semua dilindungi serta terhindar daripada godaan syaitonnn yang direjam yang boleh menyebabkan kita terjebak ke lembah maksiat. amin.

sekian.

Comments

Diyana said…
Astaghfirllah

dengan pengacara sekali tu suara jantan tapi macam perempuan
gile menakotkan duhh T_T
Nauzubillah..nielah dikatakan akhir zaman....
Husna Lana said…
@Diyana
pengacara tu siap ada datin lagi youu. huhu
Husna Lana said…
@HazIQAH iKkI hAZiq
huhu betul. satu persatu tanda2 muncul.

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#6 resipi : Biskut Almond London

#1 resipi : cornflakes madu