OdahOne Giveaway | Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya

aku tak pernah join GA sebab aku tau aku tak bertuah. sepanjang hidup aku lahh kan, seingat aku, kalau ada mana-mana event yang ada cabutan bertuah, tak lain tak bukan, pemenangnya? jeng jeng jeng~
*
*
*
*
*
MESTILAH BUKAN aku !
kuikuikui tapi takpe, aku tak kisah. rezeki masing-masing kann :D


orang kata tak salah mencuba. jadi, tunggu apa lagi? mari kita mencuba ! ^__^


aku nak tag :

Tarikh Tutup :
30 April 2011

notakaki : tengs kat Blackrose sebab tag aku. kenapa aku tertarik nak join GA ni? sebab aku suka ayat ni.


credit to Odah+One=OdahOne
sekian.

Comments

Hi! OdahOne dtg tgk entry ni...thanx 4 join...everything ok...LULUS...mngkin anda adalah pemenangnya??? Gud Luck!!...suka ayat tu ek???...hoho!...sbg ganjaran JOIN GA, OdahOne klik iklan nuff kat sini smbil fllow ur blog...Bersamamu Hidup Ini Indah Semuanya...Yeah!!!
cikida said…
makcik ...macehhhhh..i lep u ! tah smpt ke x ni nk wat entry...huuuuu
Husna Lana said…
@cikida
sempat je. lambat lg tarikh tutup. hehe :p
blackrosehunter said…
anda di tag ag..hehehe

Blackrose's latest entry: YaNa Yassin 1st Giveaway

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#6 resipi : Biskut Almond London

#1 resipi : cornflakes madu