azam baru?

aku berazam tahun ni aku dapat jumpa DORAEMON ! sekian terima kasih.

haa tu je azam aku. dah tak payah nak tanya-tanya aku apa azam baru aku. aku tak penah ada azam. kalau aku ada azam pun, tak semestinya pada tahun baru saja. bila-bila aku rasa nak berazam, aku bertukar la. "zam zam ala kazam" zupp terbang guna tikar terbang P.Ramlee. lepas azam aku nak jumpa Doraemon tertunai, baru aku boleh terbang guna buluh terbang pinjam alat Doraemon tu. so, korang doa-doakan lah azam aku ni tertunai ye? tak sabar nak terbang tinggi-tinggi mcam Hamzah Ian tu. haha apa kaitan pulak ni? okeh, abaikan. hehe

*macam mana Doraemon nak turun ke Malaysia? setiap negeri bersepah-sepah Giant di mana-mana. so, beranikah Doraemon berhadapan dengan Giant? sedangkan dengan tikus pun beliau gerun. hukhukhuk. marilah sama-sama kita mencari jawapannya !*


telinga Doraemon digiget tikus


sekian.

Comments

pikapie said…
ehhh? husna, aku nampak something yang sama laaa. hahahha. ;pp
blackrosehunter said…
selamat tahun baru...xpe azam xde xpe..asal h....l ad..hahaha..kn?kn?
Husna Lana said…
@pikapie
dushhh kau donn ! aku paham kot ! hahaha
Husna Lana said…
@blackrosehunter
hahahhaha. itu sama ja. tak perlu tggu tahun baru ! isk
as eleyana said…
haha.. mungkin inilah entry husna paling pendek.. haha.. n merepek jugak.. haha.. doraemon xtakut giant la.. n klu diberi 1 pilihan antara 4 bnda penting doraemon, poket dia, laci ke zaman silam, pintu suka hati dan dorayaki, as mesti pilih dorayaki.. sbb tuh je yg betol2 wujud.. haha.. rindunya nak makan dorayaki jusco perda!! nyum3x.. papepown may ur wish come true.. ko xdpt doraemon, dpt patung or bear dia wat teman tido pown jadiklah husna.. kui3x.. hamzah ian tuh penuh dgn entry gila!! sama mcm bakal abg iparmu.. haha
Dr K said…
ehh you ni! bukan you da jumpa doraemon kat rumah i ke? melets gituu.
nobita kat uia amek engineering! takmau jumpa ka?
Husna Lana said…
@as eleyana
haha antara yg terpendek. da cuba wat pendek2 je entri hehe. haa dorayaki sgt sedap ! tp dorayaki mlysia la. dorayaki doraemon msti lg sedap sbb tu dia sgt2 gilakn dorayaki. hehe. tenkiu2. tp harapan jela kalau nk capai azam ni. haha. akceli nk ckp, husna xdak azam pun n mls nk jwb kalau org tny psl azam. haha diorg memang. otak mereka dah berkarat sgt kot. tp enjoy la bc entri diorg :D
Husna Lana said…
@Dr K
haha doraemon kt umh you tu bakal jd doralin dah pasni. tanak jmpa nobita. nnt dia ajr main bunga tali je. haha :D
Dr K said…
aih~ you ni! knp dia jd doralin pula? it can't be! we all x bukak klinik tuka jantina youu~
haha..

eh kali ni nobita x ajar main benda bodoh tu.dia ajar ilmu wahyu tauu

klas n melets gitu!

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#1 resipi : cornflakes madu

#6 resipi : Biskut Almond London