laptop berperisa cokelat !

aku rasa sekali pandang keyboard laptop aku macam ni lahh ! nyummy !
tapi bila dua kali pandang, macam ni pulak. isk !
yang aku pelik apesal semut banyak sangat berkeliaran kat laptop aku. nak kata laptop aku rupanya begini, tidak pulak. ishh !
err, kalaulah laptop aku benar-benar begini rupanya, alamat sehari pun boleh habis. burpp ! Alhamdulillah ^^

yang jadi masalah sekarang, atas meja aku takda pun tumpah benda manis-manis. yang ada cumalah stok-stok 'barang dapur' aku je. tapi apesal semut-semut ni tak serang stok-stok manis itu? dah bertukar selera kah mereka? pelik.

korang tak payah telek plak gambar ni. mmg tak nampak la
semut halus tu.

"punya la banyak pilihan dalam raga tu, laptop aku jugak kau nak serang ye cik semut? takpe, takpe, kalau aku TERbunuh kau, anggap la aku tak sengaja. semoga roh kau bersemadi dengan aman disana ya."

*alahai buruk gilak meja haku ! penat-penat je balut comei-comei sem lepas. sekali balik sem ni, sudah hilang daa segala pembalut meja haku. tsk sadih betol ! mereka kejammm ! sampai hati buang alas meja aku yang comei-comei itu. wuu T__T *

sekian.

Comments

Huda Luna said…
sbb hg ske mkn cokelat dpn laptop
so sisa dia tumpah so dia cr laptop hang
haha
Huda Luna said…
sbb hg ske mkn cokelat dpn laptop
so sisa dia tumpah so dia cr laptop hang
haha
lappy Pojie pun sama tau..
bahaya tuh dia leh gigit2 wayar dalam memang cepat rosak nanti..
kadang2 kita makan something termasuk dalam keyboard tuh so kne kasi bersihkan la..

PojiePooh; Hanya Satu...
fezaL Mohd said…
haha . comel comel je !
Husna Lana said…
@||| PöJìé PööH |||
hihi okei tengs :) tapi semalam dah bersihkan dah. huhu
Husna Lana said…
@fezaL Mohd
huhu pembalut meja comel comel dah kena buang T___T
hiro said…
cam sodap..lapar2 terus makan laptop.ye dak?
Husna Lana said…
@hiro
haa tau takpe. menyelerakan je laptop cokelat tu.
pikapie said…
wahhh. sedap2. pau coklatt. ;)
Husna Lana said…
@pikapie
pikaaaa pikapihhhh pika pika. grr. hehe. donut coklat lagi sedap weh ! :D
pikapie said…
tu dea laaa.haha
Husna Lana said…
@pikapie
aloh, oke, ko stoberi lahh ! haha
blackrosehunter said…
laptop 2 btol2 coklat ke?cm sedap je..
Husna Lana said…
@blackrosehunter
yup. haha. kek coklat kot. kalau dah cokelat, mmg sedapp ! :D

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#6 resipi : Biskut Almond London

#1 resipi : cornflakes madu