sapa nak kawen ngan Puteri Gunung Ledang, habaq kat aku !

grrr hari ni aku sangat marah ! marah ! marah marah ! aku dah bertukar jadi hulk ! =.="


haaa takut tak? takut tak? baik ngaku korang takut ! kalau tak ngaku aku belasah korang laju-laju ! cepattt ngaku ! cepatttt !

apa? tak takut? fineeeee ! tak mau kawan korang ! huh ! tak payah berangan nak kawen dengan Puteri Gunung Ledang ! aku baru nak offer pertolongan. free of charge punya ! alahh senang saja mau kautim dengan dia. semal mater saja lahh. dulu kami sama-sama main guli, main gasing, main tuju selipar dan macam-macam main lagi lah. semuanya main bersama. mesra gitu yaww. seronok woh main dengan dia. first class beb ! tip top !

cett yang kau pk bukan-bukan apehal? kau ingat aku nak cakap, saya lesbian, saya ok? kepala hotak kau berjambul ! eh apesal jambul kau kat atas? bukan kat bawah ke? grr apa aku merepek nih. ni mesti gara-gara pengaruh si Akal Tunjang tuh ! kuikuikui kesian mangsa tak bersalah. maap na taiko =p

hah berbalik pada tajuk asal. aku benar-benar ikhlas nak tolong korang. tanak lah tolong Sultan Mahmud. dia dah patah hati sangat tu. susah dah nak pujuk pun. so aku offer kat kauorang lah. ada sapa-sapa minat? Puteri Gunung Ledang ni masih cun seperti dulu woh. bergetah lagi. takda peronyok-peronyok (baca : kedut-kedut) pun muka dia. masih cekang saja kulitnya. halus mulus gebu gitu yaww. cun melecun habis lahh.

kalau nak cakap saja. aku tolong setelkan. bab hantaran kau tak payah serabutkanpalaotakkau. kau goyang kaki duduk diam-diam sudah. aku boleh berehkan. especially tang 7 dulang hati nyamuk tuh. jangan kata tujuh dulang, TUJUHBELAS dulang pun aku mampu sediakan ! sungguh !

Hal ini kerana, Mr. M yang berterbangan sambil menunaikan rukun haji iaitu tawaf sebanyak TUJUH kali atau mungkin sudah terlebih kerana kekusyukan yang melampau. sudah mabrur atau tidak agaknya haji si Mr. M tuh ya? marilah kita sama-sama merenung di sekeliling kita mencari jawapan.

pap pap pap ! bunyi tepukan gemuruh para hadirin yang bergumbira meraikan kejayaan Mr. M mendapat haji mabrur dengan kekenyangan perut yang berlipat kali ganda. pap lagi ! kali ini tepukan yang paling kuat sekali. berderai cecair merah dan seketul hati nyamuk tergolek-golek di atas meja.

"yesss ! berjaya mengumpul seketul hati nyamuk. mari kita meneruskan misi untuk memenuhkan TUJUH dulang sebagai hantaran."

err tapi jangan kejam sangat. bagi la peluang jugak pada Mr. M untuk mendapat haji mabrur sebelum beliau terkorban dalam jihad dan mati syahid.

*entri ini entri merepek. tolong jangan pang aku laju-laju. ampunn x_x

sekian.

Comments

hiro said…
xnk..nk yg sedang2 saja..haha
blackrosehunter said…
tolong aku la..aku xde duit skrg nie..leh tlg x?hahaha
Husna Lana said…
@hiro
haha bagus. tak memilih. =p
Husna Lana said…
@blackrosehunter
ko nak kawen ngn PGL? hantaran aku boleh tlg. duit kau pegi hutang along keh. aku bukan banker. haha
bubu ieQa said…
haha tolong iqa buat assgnment lah :P
Husna Lana said…
@bubu ieQa
alamak? esaimen? gulp ! *pengsan*

Popular posts from this blog

#7 resipi : Kek Batik Marie with telur & without telur

#6 resipi : Biskut Almond London

#1 resipi : cornflakes madu